Getallen uit de tekst in een cel halen
Etienne
2022-06-09 09:48:50 UTC
In een kolom van een grote tabel, staat tussen de cel-teksten (enkele/ meerdere) bedragen op willekeurige plaatsen, die ik wil weg halen. De vraag is even hoe zonder de celinhoud individueel handmatig aan te moeten passen

Groet Etienne
Alex Plantema
2022-06-09 23:58:31 UTC
Post by Etienne
[...]
Met een filter, b.v. >0, alleen de bedragen tonen, daarna wissen.
--
Alex.