Hoe kan ik met een formule uitrekenen hoeveel letters er in my cellen staan?
Ash
2023-08-01 03:01:45 UTC
Hoe kan ik met een formule uitrekenen hoeveel letters er in my cellen staan?

M I L A A

Ik heb hier een aantal cellen achter elkaar staan met in elke cel 1 letter. Hoe kan ik nu weten met een formule hoeveel er van elke letter er zijn in heel die rij?

Alvast bedankt.
Frits
2023-09-21 15:26:17 UTC
Post by Ash
[...]
Met de formule aantal.als(zoekreeks;cel) Je maakt een kolommetje A tot Z daarachter deze formule 26x waarbij 'cel' verwijst naar A t/m Z en de zoekreeks opgeven.
Zie je achter iedere letter het aantal keer dat deze voorkomt