Macro uitvoeren als datum in bepaalde cel kleiner is dan vandaag
s***@gmail.com
2020-02-21 14:20:35 UTC
Goeiemiddag,

Ik heb al de hele namiddag zitten zoeken of verschillende fora maar niet meteen een oplossing gevonden.

Even kaderen:

Ik moet een macro laten uitvoeren (manueel met knop) enkel en alleen als de datum in F2 kleiner is dan vandaag, indien de datum in F2 gelijk is aan vandaag moet er een bericht komen dat de datum reeds correct staat.

Waarschijnlijk is de oplossing heel simpel :-)

Alvast bedankt voor jullie feedback.
kees bleijenberg
2020-02-22 10:43:10 UTC
Post by s***@gmail.com
[...]
Zet een if om te testen op de datum:

If date > range(“F2”) then
Jouw code onder de knop
Else
Msgbox (“Datum staat al correct”)
End if

Kees
s***@gmail.com
2020-02-24 06:29:46 UTC
Hallo Kees,

Hartelijk bedankt voor je antwoord. Echter krijg ik een Run time error '1004' Method Range of object Global failed...

Stefanie