Volledig printen op 1 pagina
Frans
2003-11-25 11:04:33 UTC
Hoi allen,

Hoe kan ik mijn kolommen en rijen op 1 pagina printen
zodat deze volledig benut wordt.
Ik gebruik nu wel bij printer instellingen "Aanpassen 1
bij 1" maar zo krijg ik het niet pagina vullend. Ik
begrijp dat de output is aangepast in hoogte en breedte
maar ik zou het liefst de boel zelf zowel horizontaal
EN/OF verticaal willen oprekken.

groetjes,
Frans
john philippen
2003-11-25 11:15:14 UTC
Frans,

wat bedoel je precies
wil je dat er zowel horizontaal als verticaal gecentreerd wordt?
kies dan Bestand, Paginainstelling en dan tabblad marges
daar staat (In versie 2002) de mogelijkheid om verticaal en horizontaal
te centreren

suc 6
--
John Philippen
Frans
Frans
2003-11-25 12:41:36 UTC
Lang verhaal

Normaal is what you see is what you get.
Bij mij dus niet.
Als ik landscape print heb ik een paginanummer gekantelt
in mijn printrange staan echter hij drukt deze NIET af.
Waarom weet ik dus niet want alle instellingen staan goed.

Met een portrait wil ik het pagina vullend hebben. Nu
staat een tabel gecomprimeerd tot 3/4 vulling van de
pagina. Mijn keuze is 1 bij 1 en print past deze denk ik
leesbaar aan tot dus 3/4 van de pagina. Ik wil echter het
hele blad vullen.

Ook hier geldt wederom dat soms de meegeselecteerde
paginanummer niet wordt meegenomen.

Lastig om duidelijk te maken maar hoop dat het een beetje
gelukt is.

mvg
Frans
.
Ingrid Baplue
2003-11-25 12:54:27 UTC
Voor zover ik weet kan je met "Aanpassen aan: x bij x pagina's" enkel de
afdruk verkleinen, niet vergroten, hiervoor moet je zelf een percentage
instellen bij "Verkleinen/vergroten tot:".
--
Ingrid Baplue
Microsoft MVP - Excel

Dit bericht is geplaatst in een nieuwsgroep. Post je evt antwoord of
vervolgvraag graag in de nieuwsgroep a.u.b.
.
john philippen
.
Frans
2003-11-26 09:13:58 UTC
Zowel jij als Ingrid bedankt voor de moeite.
Ik zal het niet opsturen want het zal ook weer printer
afhankelijk zijn denk ik.
Met % vergroten / verkleinen valt het weer buiten 1 a4tje.

Ik rotzooi nog wel wat aan en moeten ze het maar met het
eind resultaat doen.

Groetjes,
Frans
Post by Frans
hele blad vullen.
Ook hier geldt wederom dat soms de meegeselecteerde
paginanummer niet wordt meegenomen.
Lastig om duidelijk te maken maar hoop dat het een
beetje
Post by Frans
gelukt is.
mvg
[...]